چگونه می توانم برای سفر هزینه کمتری پرداخت کنیم؟

خرید بلیط قطار با قیمت مناسب در این دوره بسیار آسان است زیرا با ابزار آنلاین و طیف گسترده ای از تخفیف ها این امکان ایجاد شده است.

به پنج مورد ما نگاهی بیندازید تا بدانید چگونه می توانید بهترین سفر را برای خود بدست آورید.

1. از قبل رزرو کنید

شرکت های قطار تقریباً تعداد بلیط های ارزان قیمت پیش فروش را در چند سال گذشته دو برابر کرده اند و اکنون هر هفته حدود یک میلیون بلیط فروخته می شود.افراد می توانند 12 هفته قبل از تاریخ سفر بلیط بخرند و معمولاً تا 6 عصر روز قبل از سفر (با توجه به در دسترس بودن) قابل خریداری هستند.

قیمت های بلیط پیش فروش که فقط در تاریخ و قطار نشان داده شده در بلیط معتبر هستند. قبل از سفر می توانید تغییراتی در زمان ایجاد کنید اما مشمول هزینه 10 پوند و سایر شرایط و مقررات می باشد.

2. سفر در زمانهای کم تردد

قیمت های بلیط در زمان های کم تردد، ارزان تر هستند. شما می توانید هر زمان قبل از سفر بلیط های زمان های کم تردد را از بسیاری از ایستگاه ها خریداری کنید. محدودیت ها به سفر بستگی دارد و هنگام خرید به شما توصیه هایی می شود.

در سفرهای مسافت طولانی تر، اگر در دوره اوج مسافرت به یک منطقه سفر کنید و در دوره کم تردد بازگردید، به ترکیبی از قیمت های های پیش خرید، دوره کم تردد و معمولی نگاه کنید تا بهترین پیشنهاد را داشته باشید.

4- بلیط فصل بخرید

گر فقط سه روز در هفته و یا بیشتر سفر می کنید، گرفتن بلیط فصلی می تواند به معنی پس انداز قابل توجهی باشد. بیشتر بلیط های فصل 7 روز یا بیشتر می توانند توسط یک شخص خاص مورد استفاده قرار گیرند واعتبار سنجی آن نیاز به یک Photocard(کارتی با تصویر شخص برای احراز هویت) دارد.

بلیط سالانه سفر 52 هفته ای با قیمت 40 یورو ارائه می شود، و بلیط های هفتگی و ماهانه نیز موجود است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.